Monday, April 20, 2009

Stress Di Tempat Kerja

aku stress di tempat kerja...

sebab :-

1.bos die x best...trlalu cerewet...
2.tmpat kerja yg membosankan...x leh nk gelak2...serius jer manjang
3.nie lg ,myusahkan aku...smua kena manual..x dak system..mampus...otak aku bukan komputer nak ingat smua bnda sbb dlm otak aku skrg syik fikir fasal majlis kahwin aku jer...byk bnda x settle lg...(aku prnah offer bos aku gna satu system nie tp direject oleh bos aku)aku nk senangkan die tp die sendiri yg x nak..x pe la cam gitu...ade aku kesah...
4.semua lelaki..aku sorang jer prempuan...x leh gosip2...
5.aku trpaksa guna duit aku sendiri sbb kadang2 bos lambat bagi duit petty cash (paling den x gemar) aku bukan ah long..aku cuma mau tulun
6.gaji lambat...n tiap kali gaji nk kuar bos aku akan jd SINGA...ini x kena itu x kena...macam2 bnda die akan suruh aku update...
7.aku kena jga tatasusila aku sbb bos aku kwn tunang aku...ye la aku kena jga nama baik tunang aku kan..


n kesimpulannya aku kena cari kerja lain...CARI KERJA...CARI KERJA...CARI KERJA..

No comments:

Post a Comment